Vés al contingut (premeu Retorn)

Visita dels alumnes de Grau d'Enginyeria en Tecnologia i Disseny Tèxtil al Centro Algodonero Nacional

El dilluns dia 13 de març de 2017, el alumnes de l'assignatura "Materials per al disseny de productes tèxtil" del Grau d'Enginyeria en tecnologia i disseny tèxtil, juntament amb Enric Carrera, professor d'aquesta assignatura, han realitzat una visita al Centro Algodonero Nacional de Barcelona.

Durant la visita han pogut veure les instal·lacions d'aquest Centre especialitzat en l'avaluació de la qualitat de les fibres de Cotó i en particular el funcionament de l'equip USTER HVI 1000. La visita ha estat atesa per senyor Javier de Blas que ha fet una demostració del funcionament dels equips d'aquest Laboratori.