Vés al contingut (premeu Retorn)

L'estudiantat del Grau en Enginyeria de Tecnologia i Disseny Tèxtil varen visitar LEITAT

El passat 16 de desembre l'estudiantat de l'assignatura "Avaluació de la qualitat dels teixits" del Grau en Enginyeria de Tecnologia i Disseny Tèxtil varen visitar les diferents instal·lacions del LEITAT, on varen ser atesos pel senyor Morera.

LEITAT, és un Centre Tecnològic, membre de TECNIO i reconegut pel Ministeri d'Economia i Competitivitat, que té com a objectiu col·laborar amb empreses i institucions afegint valor tecnològic tant als productes com als processos, i centra les seves tasques en la investigació, el desenvolupament i la innovació industrial (R + D + 2i).

Des de la seva fundació (1906), les col·laboradores i els Col·laboradors de LEITAT han prioritzat la seva vocació de proximitat potenciant alhora els principis de professionalitat, respecte a les persones i al medi ambient. Com Partner Tecnològic té una clara voluntat d'adaptació per transformar els reptes tecnològics en valor econòmic i social.